Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

SKY Η εξαθλίωση της ψυχαγωγίας στα εμπορικά κανάλια

Πριν από 20 χρόνια ήμουν αρμόδιος του ΕΣΡ για την εποπτεία των εκπομπών και την τήρηση του αυστηρού Κώδικα Δεοντολογίας που είχαμε συντάξει με τη βοήθεια και του Κώστα Γαβρόγλου. Αντέδρασα σκληρά για τότε, με τον Big Brother 1 του Αντ 1. Έγραψα μάλιστα και ένα άρθρο που ήταν υποψήφιο, αλλά τελικά κόπηκε, για θέμα έκθεσης στις επικείμενες εθνικές εξετάσεις Τελικά το ΕΣΡ με απόφασή του προέδρου του Β. Λαμπρίδη διέκοψε την εκπομπή, είχε άλλωστε αυτή την προνομία να το κάνει.Τότε μάλιστα αντέδρασε και ο ανώτατος Έλληνας δικαστής κ Β. Κόκκινος, προφανώς κατ εντολή της εκκλησίας. Έκτοτε άρχισε μια επικοινωνιακή διαμάχη και μια ατέρμονη συζήτηση για την περιβόητη λογοκρισία. Εγώ είχα υποστηρίξει ότι ο Big Brother αποτελεί το τελευταίο σκαλοπάτι του χυδαίου και επικίνδυνου ανταγωνισμού, για την αλλοτρίωση του ατόμου και πρέπει να μεταφερθεί τουλάχιστον στις μεταμεσονύκτιες εκπομπές , εκεί που όλα τα εμπορικά κανάλια προβάλουν τα εμετικά απωθημένα τους, στο όνομα της τηλεθέασης. Oι παρεμβάσεις μου αυτές μου στοίχησαν την επανεκλογή μου, μετά από δύο επιτυχημένες θητείες. Ο νοών νοήτω.!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου